Slapukų naudojimo taisyklės. Siekdami savo paslaugas pritaikyti Jūsų poreikiams, taip pat rinkti statistinę informaciją apie klientų srautus, naudojame pirmųjų ir trečiųjų šalių slapukus (ang. cookies). Tęsdami naršymą Jūs išreiškiate sutikimą dėl slapukų įrašymo. Su slapukų naudojimo sąlygomis galite susipažinti paspausdami čia.
Sutinku
Kaip pateikti skundą?
Norėdami pateikti skundą dėl suteiktų finansinių paslaugų kokybės galite rinktis Jums patogiausią ir priimtiniausią būdą:
Prašome nurodyti:
Į gautą skundą mes atsakome ne vėliau kaip per 14 kalendorinių dienų.
Primename, kad Lietuvos bankas ne teismo tvarka nagrinėja skundus ir sprendžia vartotojų bei finansų įstaigų ginčus, kylančius iš finansinių paslaugų teikimo tarp vartotojų ir finansinių paslaugų teikėjų. Jei Jūs manote, kad Jūsų teisės buvo pažeistos ar nepavyko išspręsti problemos, galite pasinaudoti teise kreiptis į Lietuvos banko Priežiūros tarnybą. Kviečiame išsamiau susipažinti su vartotojų ir finansų rinkos dalyvių ginčų nagrinėjimo tvarka.
Skundą taip pat galite pateikti per Europos Komisijos ginčų nagrinėjimo internetu platformą . Ši internetinė svetainė nėra skirta skundų nagrinėjimui, bet suteikia galimybę elektroniniu būdu pateikti skundą Lietuvos bankui, kuris nagrinėja tokius skundus.
Jūsų atsiliepimai mums suteikia svarbios informacijos, kuri padeda gerinti mūsų produktų ir paslaugų kokybę.